Høj kundetilfredshed

Hurtig levering

100% sikker betaling

Tlf.: + 45 22 78 30 40

0 0

Ofte stillede spørgsmål

På denne side har vi samlet nogle af de oftest stillede spørgsmål og svar.

Har du et spørgsmål, der ikke bliver besvaret på denne side, er du meget velkommen til at skrive en mail til info@handigood.dk eller ringe til os på + 45 22 78 30 40

Demonstration

Har du brug for en demonstration af Easy-Up kan du finde demonstrationsvideoer på vores YouTube kanal.

 

Levering

Hvor længe tager levering til en privat adresse?

Vores normale leveringstid fra bestilling til levering er 2-5 hverdage (man-fre). Du modtager en e-mail med forsendelsesbekræftelse, når din pakke forlader vores lager. Hvis pakken ikke er nået frem senest 10 dage efter forsendelsesbekræftelsen, anbefaler vi, at du sender os en mail eller ringer til os.

 

Kan jeg selv afhente min ordre?

Ja det er muligt ved aftale at hente varen ved vores hovedkontor i Spøttrup.

 

Tilbyder I levering i weekenden?

Nej vi tilbyder ikke afsendelse og levering i weekenden.

Betaling

Hvilke betalingskort accepterer I?

Vi accepterer i øjeblikket følgende betalingskort på gennem Bambora: Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro, Diners Club, Dankort, Visa Dankort og Forbrugsforeningens betalingskort.

 

Hvilke andre betalingsmetoder accepterer I?

Ja, vi modtager også MobilePay og det er muligt at betale med ViaBill eller PayPal hvis man ønsker. Det er også muligt at betale med EAN-nummer eller bankoverførsel ved at ringe til os.

 

Din ordre

Hvor er min ordre?

De fleste af vores leverancer sendes via GLS, og vi sender dig en automatisk e-mail når den er sendt. Du vil også få en track & trace email af GLS.

 

Hvordan kan jeg indgive en klage?

Skulle vi ved sjældne lejligheder begå en fejl, er vi mere end glade for at modtage alle kunders feedback. Der er altid plads til forbedringer. Ring til os med din klage og vi vil gøre vores bedste for at råde bod på situationen.

 

Kan jeg få leveret min ordre til et anden leveringssted end mit hjem?

Ja, GLS sender til udleveringssteder over hele landet, bl.a. tankstationer, kiosker og supermarkeder. Husk  dit forsendelsesnummer og billede-ID ved afhentning.

GLS kan også levere din pakke ved din arbejdsplads med erhvervslevering.

Tilbagebetaling og returnering

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Det er gratis at returnere noget til HandiGood hvis produktet ikke lever op til dine forventninger. Du har 14 dages fuld returret. Med i pakken er et gratis returmærkat som du sætter på pakken for at sende den retur. De varer du sender retur skal dog tilbageleveres i samme stand, som du fik dem.

Vedhæft gerne en kopi af din faktura sammen med varen og dine bankoplysninger. Vi overfører så pengene til dig senest 15 arbejdsdage efter, vi har modtaget din returnering.

 

Kan I bekræfte, at I har modtaget min returnering?

En returnering tager 10-15 hverdage (man-fre). Du modtager en e-mail med bekræftelse på retur- og refunderings bekræftelse, når din returnering er afsluttet.

 

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager et beskadiget produkt?

Hvis du modtager et beskadiget produkt, skal du ringe til vores kundeservice på tlf: +45 22 78 30 40, så hjælper vi dig igennem processen med at få et nyt produkt og få sendt det beskadigede produkt tilbage til os.