Høj kundetilfredshed

Gratis fragt >499,-

Køb nu, betal senere

3 års garanti

0 0

FAQ – Ofte stillede spørgsmål

På denne side har vi samlet nogle af de oftest stillede spørgsmål og svar.

Har du et spørgsmål, der ikke bliver besvaret på denne side, er du meget velkommen til at skrive en mail til Info@handigood.dk eller ringe til os på + 45 22 78 30 40

Hvad er Easy-Up?

Easy-Up er vores innovative vakuumholder, der giver brugere en hurtig og enkel løsning, i form af en ekstra hjælpende hånd, til diverse opgaver og behov i hjemmet eller på farten.

 

Hvordan fungerer Easy-Up?

Easy-Up er designet til at være brugervenligt og let at håndtere. Det er en fleksibel og hurtig løsning, der, ved hjælp af det medfølgende tilbehør, kan opsættes efter behov. Så længe der er et hulrum til at lave vakuum, kræver det blot, at du trykker på kontakten, og så bliver hvad end du placerer på den, holdt fast.

 

Hvad kan jeg bruge Easy-Up til?

Easy-Up er alsidig og kan anvendes til forskellige formål såsom madlavning, hobbyaktiviteter, dåse åbning, sutteflaskeholder og meget mere. Den er ideel i alle situationer, hvor du vil spørge en anden person om en ekstra hånd.

 

Er Easy-Up let at transportere?

Ja, Easy-Up er letvægt og nem at transportere. Det er designet med bekvemmelighed i tankerne og er ideelt til on-the-go-behov med det genopladelige batteri og til at flytte rundt i hjemmet.

 

Hvordan åbner jeg en dåse?

Sørg for, at der er et hulrum under dåsen. Hvis der ikke er et hulrum, placer celleskumsformene på Easy-Up, så det lukker tæt. Tænd derefter for Easy-Up, så der skabes et vakuum. Nu holdes dåsen fast, og du har begge hænder fri til at åbne dåsen.

 

Hvordan åbner et glaslåg?

Sørg for, at der er et hulrum under glasset. Hvis der ikke er et hulrum, placer celleskumsformene på Easy-Up, så det lukker tæt. Tænd derefter for Easy-Up, så der skabes et vakuum. Nu holdes glasset fast. Placer Easy-Release under kanten på låget og påfør tryk med håndfladen, så trykket i glasset bliver udlignet. Nu er trykket udlignet, og Easy-Up holder glasset fast, så du har begge hænder fri til at skrue det frigivne låg af.

 

Hvad er en Wheeleo?

Wheeleo er vores innovative løsning inden for mobilitet – en rollator stok med hjul fra Wheeleo®. Stokken muliggør den ubesværede og flydende gang, som opnås ved brug af en rollator, kombineret med det kompakte og stabile design fra en almindelig flerpunktsstok. Det let håndterlige ganghjælpemiddel med fire massive gummihjul sørger for sikker og stabil gang uden at gå på kompromis med mobilitet og hjælper dermed brugeren med at opretholde selvstændigheden, selvtilliden og livsglæden.

 

Hvordan adskiller Wheeleo sig fra andre produkter på markedet?

Selvstændighed i dagligdagen er uvurderlig. For det første er en Wheeleo® mindre og lettere end en rollator, og derfor nemmere at håndtere i trange omgivelser. Endvidere viser et videnskabeligt studie fra det belgiske Universitetshospital, Centre Neurologique William Lennox, at den konstante jordkontakt, man får med en Wheeleo®, betyder, at brugere kan bevæge sig både hurtigere og mere sikkert og glidende sammenlignet med brugere af en almindelig firepunktsstok.

 

Er Wheeleo egnet til alle?

Ja, Wheeleo er designet til at være brugervenligt for alle. Vi har skabt det med fokus på sikkerhed og brugervenlighed. Wheeleo kan indstilles i højden efter behov.

 

Kan Wheeleo tilpasses mine behov?

Ja, Wheeleo kan indstilles i højden efter behov, og det fungerer til begge sider af kroppen. Du kan skifte mellem venstre og højre side efter behov.

 

Hvad siger fysioterapeuter om Wheeleo®?

“I de fem år, vi har brugt de første Wheeleo®’er, har vi aldrig hørt fra en bruger, der siger, at deres holdning er blevet dårligere. Tværtimod har folk fortalt os, hvor glade de er for at stå mere oprejst med Wheeleo® end med en rollator.” – Fysioterapeutafdelingen på Centre Hospitalier Neurologique William Lennox i Belgien.

 

Jeg bruger Wheeleo til genoptræning af borgere efter slagtilfælde.

“Da det ikke er muligt at ligge al sin vægt over på den, oplever jeg, at den stimulerer til mere lige vægtbæring – mere midtlinje fornemmelse – mere flydende gang – mere ens skridtlængde.” – Tove, Fysioterapeut, Neurocenter og Genoptræningsteamet, P.P. Ørumsgade, Aarhus.

 

Hvordan køber jeg produkter fra Handigood?

Du kan købe vores produkter direkte fra vores hjemmeside. Gå til vores online butik, vælg dine ønskede produkter, og følg trinene for at fuldføre købet. Du kan også finde fysiske eller online forhandlere, der sælger vores produkter under “Forhandlere”.

 

Hvad er garantien på Handigood produkter?

Vi tilbyder 2 års garanti på vores produkter. Se vores garantipolitik for yderligere detaljer.

 

Hvordan kontakter jeg Handigood kundeservice?

Du kan kontakte vores kundeservice via telefon: +45 22 78 30 40 eller e-mail: info@handigood.dk.

 

 

Hvordan søger jeg tilskud?

Kan jeg søge tilskud?

Handigoods produkter er alle en den del af HMI-Basen. Hvis man har fået økonomisk bevilling igennem fritvalgsordningen, kan man bruge bevillingen på vores hjælpemidler.

 

Når du køber et hjælpemiddel med fritvalgsordningen, skal du først have fået kommunens accept. Hvis prisen på hjælpemidlet du ønsker, overskrider kommunens bevilgede beløb, så skal du selv betale differencen.

 

Hvordan søger jeg om tilskud?

 borger.dk kan du ansøge om hjælpemidler igennem din kommune.

Via dette link til HMI-basen kan du se Handigoods side, hvor du finder HMI numre på alle vores produkter.

Vi har lavet en hurtig guide til, hvad du skal have klar for at søge tilskud:

  1. Find dit MitID frem.
  2. Sørg for at have dokumentation fra egen læge eller fysioterapeut klar.
  3. Beskriv årsagen til at du søger tilskud til hjælpemidler. Nedenfor finder du et eksempel på en beskrivelse til helbredsforhold.

Søger du f.eks. tilskud til en Easy-Up, kunne teksten se sådan ud:

Jeg har mistet førligheden i min ene arm. Det medfører problemer med at udføre almindelige gøremål i køkkenet, som jeg derfor har brug for hjælp til.

Søg tilskud her

 

Demonstration

Har du brug for en demonstration af Easy-Up kan du finde demonstrationsvideoer på vores YouTube kanal.

 

Levering

Hvor længe tager levering til en privat adresse?

Vores normale leveringstid fra bestilling til levering er 2-5 hverdage (man-fre). Du modtager en e-mail med forsendelsesbekræftelse, når din pakke forlader vores lager. Hvis pakken ikke er nået frem senest 10 dage efter forsendelsesbekræftelsen, anbefaler vi, at du sender os en mail eller ringer til os.

 

Kan jeg selv afhente min ordre?

Ja det er muligt ved aftale at hente varen ved vores hovedkontor i Harlev J.

 

Tilbyder I levering i weekenden?

Nej vi tilbyder ikke afsendelse og levering i weekenden.

 

Betaling

Hvilke betalingskort accepterer I?

Vi accepterer i øjeblikket følgende betalingskort på gennem Bambora: Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro, Diners Club, Dankort, Visa Dankort og Forbrugsforeningens betalingskort.

 

Hvilke andre betalingsmetoder accepterer I?

Ja, vi modtager også MobilePay og det er muligt at betale med ViaBill eller PayPal hvis man ønsker. Det er også muligt at betale med EAN-nummer eller bankoverførsel ved at ringe til os.

 

Din ordre

Hvor er min ordre?

De fleste af vores leverancer sendes via GLS, og vi sender dig en automatisk e-mail når den er sendt. Du vil også få en track & trace email af GLS.

 

Hvordan kan jeg indgive en klage?

Skulle vi ved sjældne lejligheder begå en fejl, er vi mere end glade for at modtage alle kunders feedback. Der er altid plads til forbedringer. Ring til os med din klage og vi vil gøre vores bedste for at råde bod på situationen.

 

Kan jeg få leveret min ordre til et anden leveringssted end mit hjem?

Ja, GLS sender til udleveringssteder over hele landet, bl.a. tankstationer, kiosker og supermarkeder. Husk  dit forsendelsesnummer og billede-ID ved afhentning.

GLS kan også levere din pakke ved din arbejdsplads med erhvervslevering.

Tilbagebetaling og returnering

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Det er gratis at returnere noget til HandiGood hvis produktet ikke lever op til dine forventninger. Du har 14 dages fuld returret. Med i pakken er et gratis returmærkat som du sætter på pakken for at sende den retur. De varer du sender retur skal dog tilbageleveres i samme stand, som du fik dem.

Vedhæft gerne en kopi af din faktura sammen med varen og dine bankoplysninger. Vi overfører så pengene til dig senest 15 arbejdsdage efter, vi har modtaget din returnering.

 

Kan I bekræfte, at I har modtaget min returnering?

En returnering tager 10-15 hverdage (man-fre). Du modtager en e-mail med bekræftelse på retur- og refunderings bekræftelse, når din returnering er afsluttet.

 

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager et beskadiget produkt?

Hvis du modtager et beskadiget produkt, skal du ringe til vores kundeservice på tlf: +45 22 78 30 40, så hjælper vi dig igennem processen med at få et nyt produkt og få sendt det beskadigede produkt tilbage til os.