Handigoods produkter er alle en den del af HMI-Basen. Hvis man har fået økonomisk bevilling igennem fritvalgsordningen, kan man bruge bevillingen på vores hjælpemidler.
Når du køber et hjælpemiddel med fritvalgsordningen, skal du først have fået kommunens accept. Hvis prisen på hjælpemidlet du ønsker, overskrider kommunens bevilgede beløb, så skal du selv betale differencen.
På borger.dk kan du ansøge om hjælpemidler igennem din kommune.
Via dette link til HMI-basen kan du se Handigoods side, hvor du finder HMI numre på alle vores produkter.
Vi har lavet en hurtig guide til, hvad du skal have klar for at søge tilskud:
Søger du f.eks. tilskud til en Easy-Up, kunne teksten se sådan ud:
“Jeg har mistet førligheden i min ene arm. Det medfører problemer med at udføre almindelige gøremål i køkkenet, som jeg derfor har brug for hjælp til.”
Handigood samarbejder med kommunerne om at højne velfærden for landets funktionsnedsatte borgere.
Vi modtager EAN betaling i vores system og efter modtaget bestilling sender vi en faktura.
Hvilken forskel kan Handigood gøre for kommunerne?
Hvem henvender Easy-Up sig til?
Easy-Up suger sig selv fast på bordpladen, så du nu frit kan arbejde med den genstand, der er placeret på den, uden at skulle være nervøs for, om der er noget der vælter eller glider.
Du er velkommen til at kontakte os på e-mail info@handigood.dk eller tlf: 22 78 30 40, hvis du har spørgsmål til vores produkter.
Behandlinger sker gennem: